Thursday, January 6, 2011

Girls Talk: Health Resolution

the reason why I didn't post any resolutions for this 2011 is that, I don't want to pressure myself and be a failure at the end of the year for not accomplishing even one. so for GT this week, let me reveal one of those resolutions which is quite impossible because this is what I love doing all my life but I really want to break this bad habbit. so help me please!

.. to sleep early and wake up early and have a regular sleep pattern! I just love sleeping in the morning, it makes me sick but I just love doing it!



My entry for Girls Talk!

Girls Talk

Please check BeautyQueenieGene for more entry with the same theme, Health Resolution's theme!



7 comments:

Vernz said...

nyahahah..same to you sistah.... di ako makasleep regularly.. kasi gabi klase ko tapos blog pa... lol.. impossible.
Girls Talk here

Teena in Toronto said...

I never make resolutions so I don't make 'em.

Happy blogoversary!

Mommy Liz said...

mahilig kang matulog sa umaga? I wish I can do that. Kay alang ako nakaktulog sa tanghali gawa ng allergy meds ko na pinatutulog ako, then I don't go to bed early. Siguro dapat yun na rin ang New Year's resolution ko, ang matulog ng maaga, hehehe..

http://www.wrozlie.com/2011/01/ht-health-resolution.html

Dhemz said...

nako sinabi mo pa te...parehas tau...walang pattern ang sleeping schedule ko..lol!

kha said...

waaaaa mahirap nga yan..noon ngang normal pa body clock q di ko kaya matulog ng maayos lalo na ngayon bampira ko.lol sarap sarap kaya matulog..db sis..hihihiHappy GT

kim said...

agree! early to bed and early to rise, makes a man healthy and wealthy and wise!

K said...

naku mommy nuts ganyan din ako dati nung bagong WAHM pa lang ako at sa madaling-araw ako nagwowork. nakakalerkey hindi lagi maganda pakiramdam ko. kaya i strived to get back my original sleeping pattern talaga. buti back to normal na kami ngayon. oras magsasaka na, ika nga. aga gumising, aga matulog. hihi. :)

good luck sayo! cheer na lng kita. aja aja!